Całodobowa pomoc techniczna, 7 dni w tygodniu

 
 

Uslugi pomocy technicznej dla chmury firmy TD SYNNEX

Uslugi pomocy technicznej dla chmury (CSS, Cloud Support Services) firmy TD SYNNEX pozwalaja zapewnic klientom obsluge na wyjatkowym poziomie swiadczona przez certyfikowanych techników. Firma TD SYNNEX zapewnia pomoc techniczna na poziomie 1, 2 i 3 pod wzgledem rozdzielczosci i eskalacji. Uslugi pomocy technicznej obejmuja przypisywanie kont, usuwanie usterek / naprawy, rozwiazywanie problemów z konfiguracja, rozwiazywanie problemów i czesto zadawane pytania, aktualizacje, zapewnianie sprawnego dzialania itp.  Firma TD SYNNEX oferuje wiele opcji pomocy technicznej, w tym miesieczny abonament lub na zasadzie platnosci za zgloszenie problemu.  Dostepne sa równiez opcje uslug pomocy technicznej swiadczonych pod marka wlasna.

Dostep do pomocy technicznej

Dostep do pomocy technicznej mozna uzyskiwac przez e-mail, telefon lub czat.

  • E-mail i czat sa dostepne we wszystkich jezykach europejskich cala dobe, 7 dni w tygodniu
  • Pomoc telefoniczna w jezyku angielskim jest dostepna cala dobe, 7 dni w tygodniu
  • Pomoc techniczna w jezyku niemieckim, francuskim i hiszpanskim jest dostepna w godzinach 9:00–18:00 

Aby uzyskac wiecej informacji o tym, jak uzyskac dostep do naszych uslug pomocy technicznej, pobierz nasze arkusze danych dostepne ponizej. 

Treści dotyczące całodobowej pomocy technicznej, 7 dni w tygodniu


Usługi pomocy technicznej w chmurze dla systemów Microsoft

Dowiedz się więcej o naszych usługach pomocy technicznej dla systemów Microsoft

Więcej informacji

Podręczniki użytkownika dotyczące usług pomocy technicznej w chmurze

Podręczniki użytkownika dotyczące narzędzia do zgłaszania problemów i czatu z pomocą techniczną dotyczącą usług pomocy technicznej

Więcej informacji