Usługi wsparcia w chmurze (CSS): Modułowe rozwiązania dla wszelkich potrzeb.

 
 

Usługi wsparcia w chmurze

Zapewnienie odpowiedniej funkcjonalności wsparcia nie jest rozwiązaniem uniwersalnym, dlatego współpracujemy z naszymi partnerami, aby dostosować usługi do potrzeb ich klientów i ich podejścia do danych, zarówno lokalnie jak i w chmurze lub dla obu tych rozwiązań.

Dzięki naszym usługom wsparcia w chmurze możesz wybierać spośród szerokiej gamy modułów usług podstawowych i dodatkowych, dzięki czemu Ty i Twoi klienci płacicie tylko za to, z czego korzystacie.

  • Wielokanałowy dostęp dla partnerów i użytkowników końcowych
  • Zgłoszenia z najwyższym priorytetem
  • Zarządzanie incydentami 24/7
  • Gwarantowany czas reakcji początkowej SLA
  • Obsługa w wielu językach
  • Nieograniczona ilość zgłoszeń w zakresie obsługi chmury
  • Opcje wsparcia środowiska lokalnego i hybrydowego
  • Najwyższej klasy Wsparcie (Premier) dla naszych Partnerów - ścieżka eskalacji L3 w razie potrzeby

Program Partnerski Elite

Nasz program Cloud Support Services Elite Partner to coś więcej niż tylko plan wsparcia.

Dzięki elastycznej strukturze możesz wybrać najlepsze opcje dla klientów indywidualnych a także dostosować ich pakiet za pomocą licznych dodatków, które możesz łączyć i dopasowywać.

Dodatki modułowe obejmują:

  • Bezpośredni dostęp dla klienta końcowego, co eliminuje konieczność pośredniczenia w prośbach klientów.
  • Niestandardowe umowy SLA skracające początkowy czas reakcji do mniej niż 15 minut w przypadku problemów krytycznych.
  • Rabaty na usługi zarządzane Tech Data i pełny katalog usług Tech Data Academy

Download Battlecard Request a call back  

Ultima - studium przypadku

Odkryj możliwości zoferowane Ultima w ramach Tech Data Cloud Support.

Download

Nie wiesz, jaki plan jest dla Ciebie odpowiedni? Porównaj nasze plany tutaj.

Zgłoś prośbę o wsparcie

Potrzebujesz pomocy technicznej dotyczącej środowisk chmurowych lub hybrydowych?

Otwórz sprawę techniczną