Usługi wsparcia w chmurze (CSS): nowa oferta elastycznej pomocy technicznej

 
 

Jeśli masz subskrypcję Microsoft CSP z Tech Data, możesz zgłosić tutaj pomoc techniczną przez e-mail lub za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów.

Narzędzie do biletów

Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.

otwórz bilet
  • microsoft.png

Jeśli masz prośbę o wsparcie operacyjne StreamOne, na przykład zapytanie dotyczące fakturowania lub udostępniania usługi, skontaktuj się z businessexperiencesu@techdata.com.

Sposób i czas uzyskania dostępu do pomocy technicznej zależy od posiadanego planu usługi wsparcia w chmurze.

POZIOM USŁUGI GODZINY DOSTĘPU GODZINY ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI  EMAIL CZAT NA ŻYWO TELEFON NARZĘDZIE DO BILETÓW
Podstawowy 24/7 9:00-20:00      
Profesjonalny 24/7 24/7
Elite 24/7 24/7

Jeśli nie masz pewności, jaki masz plan wsparcia, napisz do nas.