Narzędzie do biletów
Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.
Jeśli masz subskrypcję Microsoft CSP z Tech Data, możesz zgłosić tutaj pomoc techniczną przez e-mail lub za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów.
Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.
Jeśli masz prośbę o wsparcie operacyjne StreamOne, na przykład zapytanie dotyczące fakturowania lub udostępniania usługi, skontaktuj się z businessexperiencesu@techdata.com.
Sposób i czas uzyskania dostępu do pomocy technicznej zależy od posiadanego planu usługi wsparcia w chmurze.
POZIOM USŁUGI | GODZINY DOSTĘPU | GODZINY ZARZĄDZANIA INCYDENTAMI | CZAT NA ŻYWO | TELEFON | NARZĘDZIE DO BILETÓW | |
---|---|---|---|---|---|---|
Podstawowy | 24/7 | 9:00-20:00 | ✓ | |||
Profesjonalny | 24/7 | 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Elite | 24/7 | 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Jeśli nie masz pewności, jaki masz plan wsparcia, napisz do nas.