Usługi wsparcia technicznego w chmurze (CSS) Tech Data
Nasz nowy zestaw planów usług wsparcia w chmurze (CSS) został zaprojektowany tak, aby odpowiadał Twoim potrzebom biznesowym w zakresie pomocy technicznej. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność w chmurze, czy chcesz zoptymalizować swoje usługi pod kątem istniejących środowisk hybrydowych, możemy Ci pomóc w opracowaniu planu wsparcia odpowiedniego dla Ciebie i Twoich klientów. Odkryj, który plan jest odpowiedni dla Ciebie.
Obejrzyj nasz film po prawej stronie, aby uzyskać więcej informacji o naszych planach CSS i weź udział w naszej ocenie, aby dowiedzieć się, który plan jest dla Ciebie odpowiedni.
Jednym z powodów, dla których Ultima wybrała Tech Data jako preferowanego partnera Microsoft CSP, była wartość dodana, jaką może wnieść Tech Data, aw szczególności nasze usługi wsparcia w chmurze 24/7. Obejrzyj wideo na banerze, aby dowiedzieć się więcej.
Podsumowanie naszych planów
CECHY |
Basic |
Professional |
Elite |
---|---|---|---|
IRT* SLA |
4/8/12 godzin |
1/2/4 godzin |
1/2/4 godzin |
Kto może otwierać bilety |
Partner |
Partner |
Partnerzy i użytkownicy końcowi |
Dostęp do pomocy technicznej |
24/7 |
24/7 |
24/7 |
Zarządzanie Incydentami |
9:00 - 20:00 CET |
24/7 |
24/7 |
Ścieżka eskalacji Microsoft |
Standardowy CSP |
Zaawansowane wsparcie dla Partnerów |
Wsparcie Premier dla Partnerów |
Zasięg |
Chmura Microsoft CSP |
Chmura Microsoft CSP |
Microsoft CSP w chmurze, lokalnie*** i hybrydowy |
Model biznesowy i opcje fakturowania |
Bezpłatnie - w zestawie z dowolną licencją lub subskrypcją Microsoft** |
Opłata zryczałtowana (abonament miesięczny) lub pakiet biletów (płatność jednorazowa) |
Warstwowy oparty na użyciu (roczna subskrypcja z miesięcznym rozliczeniem) |
Kanał dostępu |
|
E-mail, czat na żywo, telefon i narzędzie do sprzedaży biletów |
E-mail, czat na żywo, telefon i narzędzie do sprzedaży biletów |
Język |
Angielski |
Głos: angielski 24/7; Hiszpański, francuski, niemiecki tylko w godzinach pracy;**** E-mail i czat na żywo: Wszystkie języki europejskie 24/7***** |
Głos: angielski 24/7; Hiszpański, francuski, niemiecki tylko w godzinach pracy;**** E-mail i czat na żywo: Wszystkie języki europejskie 24/7***** |
Dostęp do usług Microsoft Proactive |
Nie |
Nie |
Tak |
Możliwość dostosowania |
Nie |
Nie |
Tak |
* Początkowy czas reakcji
** Dodatkowa opłata
*** W przypadku wszelkich licencji Microsoft zakupionych od Tech Data
**** Godziny pracy to 9:00 - 18:00. Tylko telefon
***** Automatyczne tłumaczenie za pomocą silnika Google Translator
Dojrzałość w chmurze
Nadal nie masz pewności, który plan odpowiada Twoim potrzebom? Przejrzyj naszą szybką ocenę, aby się dowiedzieć!
Poddaj się ocenieDowiedz się więcej o oferowanych przez nas usługach
Infografik
Pobierz naszą infografikę, aby uzyskać szybki wizualny przegląd naszych planów CSS
Arkusz danych
Znajdź więcej szczegółowych informacji na temat naszych planów CSS.
Battle Card
Dowiedz się, dlaczego warto sprzedawać nasze plany CSS.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Przygotowaliśmy listę przydatnych FAQ na temat naszych nowych planów CSS.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
-
Czego potrzebuję, aby móc korzystać z CSS?
Musisz być dołączony do platform cyfrowych Tech Data jako sprzedawca w chmurze i zakupić przynajmniej jeden produkt w chmurze Microsoft CSP kwalifikujący się do usług wsparcia Tech Data.
-
Jakie są korzyści z CSS?
Musisz być dołączony do platform cyfrowych Tech Data jako sprzedawca w chmurze i zakupić co najmniej jeden produkt w chmurze Microsoft CSP kwalifikujący się do usług wsparcia Tech Data.
-
Jak mogę ci doradzić odnośnie preferowanego wyboru CSS?
W przypadku istniejących licencji lub subskrypcji możesz wypełnić nasz formularz z prośba o kontakt telefoniczny lub skontaktować się z menedżerem konta Microsoft Cloud.
Wyślij prośbę o wsparcie
Czy potrzebujesz pomocy technicznej w środowiskach chmurowych lub hybrydowych?
Otwórz zdarzenie techniczne