Usługi wsparcia w chmurze (CSS): nowa oferta elastycznej pomocy technicznej

 
 

Usługi wsparcia technicznego w chmurze (CSS) Tech Data

Nasz nowy zestaw planów usług wsparcia w chmurze (CSS) został zaprojektowany tak, aby odpowiadał Twoim potrzebom biznesowym w zakresie pomocy technicznej. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność w chmurze, czy chcesz zoptymalizować swoje usługi pod kątem istniejących środowisk hybrydowych, możemy Ci pomóc w opracowaniu planu wsparcia odpowiedniego dla Ciebie i Twoich klientów. Odkryj, który plan jest odpowiedni dla Ciebie.

Obejrzyj nasz film po prawej stronie, aby uzyskać więcej informacji o naszych planach CSS i weź udział w naszej ocenie, aby dowiedzieć się, który plan jest dla Ciebie odpowiedni.

Jednym z powodów, dla których Ultima wybrała Tech Data jako preferowanego partnera Microsoft CSP, była wartość dodana, jaką może wnieść Tech Data, aw szczególności nasze usługi wsparcia w chmurze 24/7. Obejrzyj wideo na banerze, aby dowiedzieć się więcej.

  • logoRGB_png.png

Podsumowanie naszych planów

CECHY

Basic

Professional

Elite

IRT* SLA

4/8/12 godzin

1/2/4 godzin

1/2/4 godzin

Kto może otwierać bilety

Partner

Partner

Partnerzy i użytkownicy końcowi

Dostęp do pomocy technicznej

24/7

24/7

24/7

Zarządzanie Incydentami

9:00 - 20:00 CET

24/7

24/7

Ścieżka eskalacji Microsoft

Standardowy CSP

Zaawansowane wsparcie dla Partnerów

Wsparcie Premier dla Partnerów

Zasięg

Chmura Microsoft CSP

Chmura Microsoft CSP

Microsoft CSP w chmurze, lokalnie*** i hybrydowy

Model biznesowy i opcje fakturowania

Bezpłatnie - w zestawie z dowolną licencją lub subskrypcją Microsoft**

Opłata zryczałtowana (abonament miesięczny) lub pakiet biletów (płatność jednorazowa)

Warstwowy oparty na użyciu (roczna subskrypcja z miesięcznym rozliczeniem)

Kanał dostępu

E-mail

E-mail, czat na żywo, telefon i narzędzie do sprzedaży biletów

E-mail, czat na żywo, telefon i narzędzie do sprzedaży biletów

Język

Angielski

Głos: angielski 24/7; Hiszpański, francuski, niemiecki tylko w godzinach pracy;****

E-mail i czat na żywo: Wszystkie języki europejskie 24/7*****

Głos: angielski 24/7; Hiszpański, francuski, niemiecki tylko w godzinach pracy;****

E-mail i czat na żywo: Wszystkie języki europejskie 24/7*****

Dostęp do usług Microsoft Proactive

Nie

Nie

Tak

Możliwość dostosowania

Nie

Nie

Tak

* Początkowy czas reakcji
** Dodatkowa opłata
*** W przypadku wszelkich licencji Microsoft zakupionych od Tech Data
**** Godziny pracy to 9:00 - 18:00. Tylko telefon
***** Automatyczne tłumaczenie za pomocą silnika Google Translator

Dojrzałość w chmurze

Nadal nie masz pewności, który plan odpowiada Twoim potrzebom? Przejrzyj naszą szybką ocenę, aby się dowiedzieć!

Poddaj się ocenie

Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas usługach

Infografik

Pobierz naszą infografikę, aby uzyskać szybki wizualny przegląd naszych planów CSS

Pobierz

Arkusz danych

Znajdź więcej szczegółowych informacji na temat naszych planów CSS.

Czytaj dalej

Battle Card

Dowiedz się, dlaczego warto sprzedawać nasze plany CSS.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Przygotowaliśmy listę przydatnych FAQ na temat naszych nowych planów CSS.

Czytaj dalej

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Wyślij prośbę o wsparcie

Czy potrzebujesz pomocy technicznej w środowiskach chmurowych lub hybrydowych?

Otwórz zdarzenie techniczne