Całodobowa pomoc techniczna, 7 dni w tygodniu

 
 

Usługi pomocy technicznej dla chmury firmy Tech Data

Usługi pomocy technicznej dla chmury (CSS, Cloud Support Services) firmy Tech Data pozwalają zapewnić klientom obsługę na wyjątkowym poziomie świadczoną przez certyfikowanych techników. Firma Tech Data zapewnia pomoc techniczną na poziomie 1, 2 i 3 pod względem rozdzielczości i eskalacji. Usługi pomocy technicznej obejmują przypisywanie kont, usuwanie usterek / naprawy, rozwiązywanie problemów z konfiguracją, rozwiązywanie problemów i często zadawane pytania, aktualizacje, zapewnianie sprawnego działania itp.  Firma Tech Data oferuje wiele opcji pomocy technicznej, w tym miesięczny abonament lub na zasadzie płatności za zgłoszenie problemu.  Dostępne są również opcje usług pomocy technicznej świadczonych pod marką własną.

Dostęp do pomocy technicznej

Dostęp do pomocy technicznej można uzyskiwać przez e-mail, telefon lub czat.

  • E-mail i czat są dostępne we wszystkich językach europejskich całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • Pomoc telefoniczna w języku angielskim jest dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • Pomoc techniczna w języku niemieckim, francuskim i hiszpańskim jest dostępna w godzinach 9:00–18:00 

Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak uzyskać dostęp do naszych usług pomocy technicznej, pobierz nasze arkusze danych dostępne poniżej. 

Treści dotyczące całodobowej pomocy technicznej, 7 dni w tygodniu


Usługi pomocy technicznej w chmurze dla systemów Microsoft

Dowiedz się więcej o naszych usługach pomocy technicznej dla systemów Microsoft

Więcej informacji

Podręczniki użytkownika dotyczące usług pomocy technicznej w chmurze

Podręczniki użytkownika dotyczące narzędzia do zgłaszania problemów i czatu z pomocą techniczną dotyczącą usług pomocy technicznej

Więcej informacji